6 راهکار برای کاهش هزینه های باربری بین المللی

6 راهکار برای کاهش هزینه های باربری بین المللی

شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد که نیاز داشته باشید تا کالاهایی را به خارج کشور ارسال کنید اما پس از مشخص شدن هزینه های باربری از این کار منصرف شده باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم 6 راهکار برای کاهش هزینه های باربری بین المللی به شما بگوییم.

 

1- حمل و نقل کالا به صورت هوایی را برای موارد ضروری بگذارید.

با توجه به افزایش هزینه های بلیط و کاهش ارزش پول کشورمان (ریال) و بالا بودن هزینه های گمرک هوایی، حمل و نقل بار به صورت هوایی بسیار گران برای شما تمام خواهد شد. اما با داشتن بک برنامه ریزی خوب و مناسب اگر اقدام به حمل بار به صورت زمینی کنید راهکار مناسبی برای کاهش هزینه های باربری بین المللی خواهد بود.

حمل هوایی-الوبار

2- با روش های حمل بار آشنا شوید.

اگر قصد ارسال بار به کشوری را دارید سعی کنید با روش های باربری بیشتر آشنا شوید تا در اینصورت بتوانید روش مناسب را برای حمل بار خوب انتخاب کنبد. اگر شما با تمامی روش های ارسال بار آشنا بوده باشید برای ارسال بار خود می توانید به صورت دقیق برنامه ریزی انجام داده و با انتخاب روش مناسب انتقال بار خود هزینه های باربری را تا حد زیادی کاهش دهید.

 

مطلب پیشنهادی : حمل بار به آنتالیا

3- بستن قرارداد مناسب و دقیق

کسانی که قصد انتقال بار به کشورهای دیگر را دارند قبل از اقدام به اینکار حتما درباره تمامی قوانین و نوع قراردادهای بسته شده بین شرکت ها و مشتریان تحقیق کنند. پس از انتخاب شرکت حمل بار برای جلوگیری از افزایش هزینه های باربری سعی کنید قرارداد کامل و جامعی با شرکت حمل بار بسته تا در ادامه روند کار با افزایش بی مورد هزینه ها مواجه نشوید.

 

4-انتخاب خودروی درست برای حمل بار

باربری الوبار

حمل خودروی باربری مناسب یکی از مهم ترین گزینه ها برای کاهش هزینه ها می باشد. اگر شما یک تاجر هستید که نیاز به صادرات بار خود به کشورهای دیگر را دارد سعی کنید تا حد امکان اجازه دهید بارتان به حدی برسد که خودروی حمل بار کامل پر شود. اگر بار ارسالی شما بسیار کم و محدود است با انجام برنامه ریزی درست در ارسال بار از روش ارسال زمینی خرده بار (فریت) استفاده کنید.

 

5- اصرار زیاد برای بسته بندی بیش از حد نکنید

همانطور که می دانید بسته بندی بار یکی از مهم ترین کارها برای ارسال بار می باشد. در صورت درست انجام نشدن اینکار باعث بروز خسارت جبران ناپذیری خواهد شد. اما با این حال سعی کنید بیش از اندازه به بسته بندی بار اصرار نکنید و انجام اینکار را به کارکنان شرکت باربری واگذار کنید چون با وجود تجربه بالا در اینکار با اطمینان می توانند بار شما را به گونه ای بسته بندی کنند که هیچ صدمه ای به آن وارد نشود.

 

بسته بندی-الوبار

در ارسال بار به صورت هوایی هزینه باربری کاملا با وزن و حجم بار مشخص می شود. پس ارسال بارهای سبک تر به نفع شما خواهد بود. همانطور هم که می دانید بسته بندی بار جهت ارسال هوایی نیاز به جعبه های چوبی و سم پاشی دارد که این موضوع خود باعث افزایش هزینه های باربری شما خواهد شد.

 

6-کالاهای خود را برای ارسال بیمه کنید.

اگر کالاهای خود را بیمه نکنید ممکن است تمامی تلاش های شما برای کاهش هزینه ها به هدر رود. اگر تمامی کالاهای ارسالی خود را بیمه کنید و مسئولیت حفظ و امنیت را به عهده شرکت باربری و بیمه بگذارید می توانید با خیالی آسوده کالای مورد نظرتان را ارسال کنید. در غیر اینصورت با هر اتفاقی اعم از سرقت، آتش سوزی، تصادف و بلایای طبیعی ضررهای زیادی به شما وارد خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس ، لمس کنید